معامله های وسوسه انگیز ؛ ps4 یا xbox on

صفحات پاپ آپ

متن دلخواه شما
مرجع تخصصی تمام کنسول ها
13 / 11 / 1387 ساعت 15:7 | بازدید : 1538 | نوشته ‌شده به دست ARASH | ( نظرات )
e مایکروسافت با ۱۰۰ دلار PS3 شما را تبدیل به Xbox One می کند!

وقتی صحبت از جوایز و تخفیف های زیاد و جالب در نسل بعد می شود نام مایکروسافت بالاتر از سونی می درخشد. جدیدترین نمونه ی این اتفاق:با ۱۰۰ دلار PS3 خود را چال کنید و به جای آن یک Xbox One بخرید. مایکروسافت به شما ۱۰۰ دلار می دهد. این اطلاعات برای اولین بار در ایمیلی تبلیغاتی از مایکروسافت به دست آمد که توسط کاربران همیشه در صحنه ی NeoGAF منتشر شد. این ایمیل راهی برای مبادله را پیشنهاد می داد. که یکی از کنسول های نسل قبلی خود را به خصوص PS3 بفروشید و به جای آن Xbox One بخرید تا مایکروسافت به شما ۱۰۰ دلار اعتبار هدیه بدهد. این معامله از الان تا ۲ مارس ۲۰۱۴ ادامه خواهد داشت، تنها شرط این است که کنسول سالمتان را به مایکروسافت بفروشید به هوراه وسایل اصلی که در جعبه ی آن بوده است مثل کابل های کنسول و همچنین کنسول توسط پسورد قفل نشده باشد. با این اوصاف کنسول Xbox One خود را هم قیمت با PS4 خریداری کنید. و حالا پاسخ سونی ؛ پاسخ سونی به مایکرو سافت : Ps3 و ۱۰۰$ را پیش خود نگه دارید و بجایش یک PS4 بخرید !

طی همین معاملات سونی هم این کار مایکرو سافت را بی جواب نگذاشت و به دارندگان کنسول Ps3 گفت : کنسول PS3 خود را نزد خود نگه دارید و ۱۰۰$ خود را هم حفظ کنید فقط به جایش یک کنسول Ps4 بخرید . قظعا با این جواب سونی به مایکرو سافت و خطاب به دارندگان کنسول Ps3 تنش هایی بین این دو کمپانی بزرگ اتفاق خواهد افتاد .


این صفحه را به اشتراک بگذارید

:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار , Ps4 , Xbox one , ,
:: برچسب‌ها: اخرین خبرهای سونی , اخرین خبرهای شرکت سونی , اخرین خبرهای سونی درباره ىPs4 , اخرین خبرهای سونی درباره ی پلی استیش4 , جنگ ماروسافت و سونی , جنگ بین پلی استیشن۴ و ایکس باکس وان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب